به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز شنبه در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان شهر ایلام اظهار کرد: امروز تنها راه مقابله با آمریکا همبستگی و وحدت است که خوشبختانه ملت ایران در همه عرصه ها با وحدت کلمه عالیترین جلوه های اتحاد را به جهانیان نشان داده اند.
وی ادامه داد: آمریکا اکنون در اوج ذلت است و سیاستمداران اعتراف دارند که هیمنه آمریکا در خاورمیانه شکسته شده و کلید حل مسائل خاورمیانه در دست جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه با سیاست های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و دولت، امروز داعش نفس های آخر را می کشد، یادآور شد: شکست داعش شکست سیاست های آمریکاست.
حجت الاسلام لطفی گفت: این موفقیت ها در سایه استکبار ستیزی ملت ایران به دست آمده و ایرانیان امسال نسبت به سال های گذشته حضوری حماسی تر در عرصه ها داشته که بیانگر آگاهی مردم است.
امام جمعه ایلام گفت: مردم با شور و هیجان بیشتر امسال به سخنان احمقانه رئیس جمهور آمریکا جواب دادند و دولت، مجلس و هیات نظارت بر برجام موظفند هر بندی که از برجام توسط آمریکا نقض شده است را با قدرت مقابله کنند.
وی اظهار کرد: اگرچه آمریکا توافق هسته ای را لگدمال کرد ولی ما هم راهی جز مقابله نداریم و باید با اقدام انقلابی و کوبنده آمریکا را ناامید کرد.
وی اضافه کرد: چنانچه در این زمینه مسامحه ای شود آمریکایی ها دنبال فرصت هستند و در این راستا نباید فرصت را از دست داده و باید مقابله کنیم.
امام جمعه ایلام بیان کرد: ندای مردم با شعار راهبردی مرگ بر آمریکا پیامش مقابله با آمریکا و نظام سلطه است چراکه آمریکایی ها بی آبروترین حاکمان جهان هستند.
وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محبوبترین نهاد مردمی است و حملات کوبنده سپاه ایران در عراق و سوریه آنها را ناکام کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی با ذکر اینکه آمریکا نسبت به سپاه بغض دارد گفت: ایران اسلامی باید با تکیه بر ظرفیت های درونی و اقتصاد مقاومتی با تحریم های استکبار مقابله کند.
وی با تاکید بر اینکه اروپا هم قابل اعتماد نیست ادامه داد: همه باید خود را موظف به تبعیت از رهنمودهای حکیمانه رهبری کنیم تا کشتی انقلاب در امواج خروشان توطئه ها هدایت شود.
وی گفت: 13آبان ماه روز مقابله با شیطان بزرگ است، روزی که ملت با قیام خود و تبعیت از امام راحل بساط غارتگری و جنایت و خیانت آمریکا را ریشه کن کرد و برچید و با این قیام اسلامی ایران، استکبار برای همیشه از تسلط بر ایران و کسب منافع محروم شد.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.