به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با اشاره به سخنان گستاخانه رییس جمهور آمریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران برگرفته از مردم و محبوب ملت ایران و از مهم ترین مولفه های عزت و افتخار کشور و دلگرمی و امیدی برای مظلومان عالم است.
وی به چهارم آبان ،سالروز افشاگری امام خمینی (ره) علیه پذیرش قانون کاپیتولاسیون در سال 1343 اشاره کرد و افزود:در حقیقت پذیرفتن این این قانون تحمیلی بر ملت ایران و علیه انسانیت و تقابل عزت و ذلت در برابر سکوت وطن فروشان بود که با اعتراض قاطعانه امام راحل روبرو شد.
حجت الاسلام سوری تصریح کرد: تحمیل قانون کاپیتولاسیون نیز نتیجه نگاه ارباب رعیتی آمریکا به کشورها از جمله ایران بود که با پاسخ دندان شکن امام و بصیرت و هوشیاری همیشگی ملت ایران مواجه شد.
وی افزود: عربده کشی و دیوانگی امروز رییس جمهور آمریکا نشانه هوشیاری در صحبت های وی در چارچوب اجرای تهدید های صهیونیسم و سیاست های آمریکا و از دست دادن موقعیت آمریکا در منطقه است.
حجت الاسلام سوری تصریح کرد: آمریکا به دنبال تغییر نظام است زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران مردم جهان را بیدار و آگاه کرده و اراده ظلم ستیزی را در آنها ایجاد کرده که این امر هیمنه آمریکا را می شکند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.