حسین شرافتی راد روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تایباد افزود: موضعگیری رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث شد ملت ایران متحدتر از همیشه و با صلابت بیشتری در برابر سخنان اخیر ترامپ ایستادگی کنند زیرا اقتدار نیروهای مسلح نقش بسزایی در امنیت کشور دارد.
وی ادامه داد: ملت ایران برای مقابله با توطئه های دشمنان همیشگی خود متحد هستند و اینگونه توهینها باعث تقویت اتحاد با هدف دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و نهادهای مردمی و انقلابی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می شود.
فرماندار تایباد گفت: هیچ ملتی بدون کار، تلاش و مجاهدتهای ایثارگرانه به جایی نرسیده بنابراین آحاد جامعه باید نسبت به آبادانی و موفقیتهای ایران اسلامی از جان و دل تلاش کنند.
وی به شرایط حساس منطقه و جهان اشاره و بیان کرد: این شرایط تنها برای ایران نیست بلکه آثار آن برای کل منطقه و جهان است. برجام آرامش بیشتری را در جهان و منطقه ایجاد کرده است. آمریکا بداند امروز توانمندی ایران در عرصه فناوری هسته ای نسبت به قبل از توافق بسیار بیشتر است و اگر قرار بر این باشد که ایران مجددا در این سمت حرکت کند قطعا با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد.
شرافتی راد در ادامه فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف را گامی اساسی در ایجاد اشتغال پایدار عنوان و بیان کرد: اگر سرمایه گذاران به دنبال منطقه ای بکر و مطمئن برای جذب سرمایه هستند فارغ از شلوغی کلانشهرها می توانند تایباد را بواسطه قابلیتهای بی نظیر بخاطر همجواری با افغانستان انتخاب کنند.
وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به عنوان کلید طلایی حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی تمامی زیرساختهای لازم را برای سرمایه گذاری دارا است.
تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.