جلیل مختار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سخنان روز گذشته رئیس جمهور آمریکا معجونی از عصبانیت و سفاهت بود که بار دیگر بر این کلام گهربار امام خمینی مهر تاییدی زد که آمریکا شیطان بزرگ است.
وی اظهار کرد: سخنان به دور از منطق ترامپ بیش از هر وقت دیگر بر دوراندیشی مقام معظم رهبری مهر تائید زد آنجا بارها دولت ایالات متحده‌ آمریکا را دولتی غیرقابل اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقی و عهدشکن و سخت در پنجه‌ی تصرّف و اقتدار شبکه‌ی صهیونیسم دانستند.
مختار گفت:نطق تکراری و خشونت آمیز رئیس جمهور آمریکا نشان دهنده ناتوانی به اصطلاح ابرقدرتی است که در برابر مقاومت و منطق مردم و دولتمردان ایران اسلامی، عنان خود را از دست داده و لجام بریده قوانین و معاهدات بین المللی را بی ارزش قلمداد کرد.
وی اظهار کرد : بدون شک برجام سندی بین المللی است که سخنان هیچ کس نمی تواند یک کلمه در جهت تضییع حقوق ملت ایران به آن بیفزاید یا ازآن بکاهد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:به درستی دولتمردان جمهوری اسلامی هم بر آن تأکید دارند و جمهوری اسلامی ایران از پیش آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه زورگویی در این زمینه را دارد و سناریوهای مختلف پیش از این در مجلس شورای اسلامی و دولت تهیه شده و لحظه ای تأمل در تقابل با لغو برجام در هیچ یک از ارکان نظام صورت نخواهد گرفت.
وی به موضع غیر اصولی رئیس جمهور امریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: قطعا ذهن های پاک مردم دنیا باوری به اظهارات ضد و نقیض سیاستمداران آمریکایی ندارند.
مختار گفت: سپاه نهادی است که در برابر نفوذ تروریست های داعشی و تفکرات تکفیری در خاورمیانه ایستاده است.
نماینده مردم آبادان و اروندکنار گفت: یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا اتحاد و همدلی میان آحاد ملت ایران بیشتر کرده است.
3015/6002
خبرنگار:عدنان جواهری ** انتشار دهنده:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.