شهناز قبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد مدال ملی، 71 مدال در رشته های رزمی، 45 مدال در رشته کاراته، 2 مدال در تیراندازی، یک مدال در رشته اسکیت، 2 مدال در رشته های ورزشی جانبازان و نابینایان، 6 مدال در دو و میدانی و پنج مدال در رقابت های تکواندو در بخش انفرادی مسابقات کشوری بدست آمده است.
وی افزود: بانوان ورزشکار این استان امسال همچنین در مسابقات بین المللی کاراته توانستند 59 مدال بین المللی و در مسابقات آسیایی نیز 102 مدال رنگارنگ و مقام های اول تا سوم را در رشته های مختلف کسب کنند.
قبادی یادآور شد: ورزش بانوان ایلام امسال موفقیت های چشمگیری در رشته های مختلف ورزشی در سطح ملی و بین المللی کسب کردند و این نشان دهنده ظرفیت بالای ورزشکاران زن در این استان است و مسئولان باید برای شناسایی ورزش این استان و موفقیت های بیشتر توجه ویژه تری به ورزش بانوان داشته باشند.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: امسال 50 درصد اعتبارت تخصیص یافته به اداره کل ورزش و جوانان استان در بخش ورزش بانوان هزینه شده است.
قبادی با بیان اینکه از 35 هیات ورزشی بانوان، 30 هیات در استان ایلام فعالیت دارند، گفت: فعال ترین و مقام آورترین رشته های ورزشی بانوان در ایلام تیراندازی، هاکی، فوتبال، کونگ فو، بدمینتون، کاراته، کبدی، اسکیت، والیبال، رزمی و کوهنوردی است.
وی اضافه کرد: هشت هزار و 673 ورزشکار سازمان یافته در بخش بانوان در استان ایلام فعالیت دارند که همه این افراد تحت پوشش بیمه هستند و فعالیت ورزشی مستمر دارند، امسال در رویدادهای مختلف ورزشی ورزشکاران زن استان ایلام موفق به کسب 132 مدال ملی، 59 مدال بین المللی و 102 مدال آسیایی شدند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا مرکز ایلام به نشانی http://www.irna.ir/ilam و همچنین اخبار متنوع از مهمترین و جذاب ترین رویدادهای خبری استان، ایران و جهان هر روز در کانال تلگرام ایرنا ایلام به نشانی irnailam@ منتشر می شود.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.