قدس آنلاین نوشت: هنوز مشکل دکل های برق و پیگیری ‌ها برای ثبت جهانی آرامگاه فردوسی به نتیجه نرسیده که این بار معادن شن و ماسه و خاکبرداری در منطقه آرامگاه فردوسی آرامش منطقه تاریخی توس را بر هم زده است.
- مدیر امور تنظیم بازار و توسعه تجارت جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی: از مجموع 254 واحد مرغ تخم گذار در خراسان رضوی 6 واحد به علت مشاهده آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان منهدم شد.
- معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد: مدیرکل فرودگاه‌ های خراسان رضوی به دادستانی احضار می شود.
- عضو کمیسیون تلفیق مجلس: متأسفانه بانک صادرات به تعهدات خود در خصوص مؤسسه میزان عمل نکرده و سپرده‌های مردم را پرداخت نمی‌ کند.
- هیچ اعتباری برای ساخت بیمارستان گلبهار ابلاغ نشده است، باگذشت چند سال از تحویل زمین به دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی توسط شرکت عمران گلبهار برای ساخت بیمارستان هنوز اقدامی در این باره از سوی این دانشگاه به انجام نرسیده، این در حالی است که برخی مسئولان از کمک دولت به این دانشگاه برای این منظور خبر می دهند.

* پایگاه صبح توس:
- مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام: دشمن به ‌صورت غیرمستقیم و با شگردهایی همچون فتنه به دنبال کمرنگ کردن نقش ولایت‌ فقیه در انقلاب اسلامی است.
- رئیس شورای عالی استان‌ ها: هدف از برگزاری نشست جبهه مردمی انقلاب اسلامی در تهران ایجاد وحدت و انسجام بین نیروهای انقلابی است.
- معاون سلامت دامپزشکی خراسان رضوی : بازار پرندگان تا اطلاع ثانوی تعطیل است / مرغ‌ و تخم‌ مرغ از مراکز مجاز تهیه شود.

* پایگاه خبری تابناک خراسان رضوی:
- 54 درصد مخاطبان، عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان را ضعیف ارزیابی کردند، بررسی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در شبکه استانی سیمای خراسان ‌رضوی با حضور مدیر کل این مجموعه در استان در حالی انجام شد که 54 درصد مخاطبان عملکرد این اداره کل را ضعیف ارزیابی کردند.
- دبیر اجرایی اولین کنگره دیابت و رمضان در مشهد: شیوع دیابت در حاشیه شهر مشهد بیشتر است / وجود 400 هزار دیابتی در خراسان رضوی.

* پایگاه خبری پرستوها:
- فرمول جنجالی تقلبی از کار درآمد، یک متخصص پوست و مو گفته است که فرمول جنجالی رشد مجدد مو تقلبی است و پایه علمی ندارد.
- امید دولت تدبیر در ترازوی وعده های ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی هجمی از وعدهایی را برای پست ریاست جمهوری داده بود که در آستانه پایان چهار سال فعالیت می توان آنها را در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی ارزیابی کرد.
- مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی: فروش گوشت مرغ تخمگذار در بازار کذب است زیرا به مرغدارن غرامت پرداخت می شود.

* پایگاه خبری مشهد پیام:
- مدیر امور هنری شهرداری مشهد: نامه نگاری‌ برای مرمت نقاشی‌ های دیواری میدان فردوسی ادامه دارد/ نگاه شهرداری و آستان قدس رضوی حفظ هویت حماسی فردوسی است.
- مدیرعامل سازمان مدیریت تاکسیرانی شهرداری مشهد: تاکسیرانان متخلف مشهدی نمره منفی می‎ گیرند
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.