*روزنامه خراسان
'آخر هفته داغ انتخاباتی' تیتر نخست این روزنامه است که با توضیحی تحت عنوان رای گیری سه هزار نفری برای رسیدن به 10 نامزد اصولگرا همراه شده است.
عکس صفحه نخست این شماره نیز به تصویری از حضور نیروهای عراقی در موصل اختصاص دارد که با عنوان 'فتح گام به گام' چاپ شده است.

*ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
عنوان اصلی صفحه نخست این ویژه نامه 'پلمپ 28 بنگاه املاک غیر قانونی در حاشیه مشهد' است و عکس صفحه نخست آن به تصویری از پویانمایی نبرد خلیج فارس 2 اختصاص دارد که خبر از اکران آن در چهار سینمای مشهد دارد.

*روزنامه قدس
این روزنامه نیز 'قصور دیوان محاسبات در پرونده نجومی بگیران' را به عنوان تیتر نخست انتخاب کرده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری از دیدار رهبر معظم انقلاب با شاعران مذهبی می باشد که با منتخبی از سخنان ایشان با عنوان 'رسالت شاعران دینی مبارزه با ظالمان است' چاپ شده است.

*ویژه نامه استانی قدس
ویژه نامه خراسان رضوی روزنامه قدس نیز به نقل از تولیت آستان قدس رضوی تیتر 'اهتمام جدی مسئولان برای گره گشایی از کار محرومان' را برگزیده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به اجتماع بزرگ دانش آموزان فاطمی در مشهد اختصاص داده شده است.

*روزنامه شهرآرا
این روزنامه نیز تیتر نخست خود را با عنوان 'شیب خدمت به سمت مستضعفان' به عنوان برداشتی از قدردانی امام جمعه مشهد از افتتاح خط 2 قطار شهری انتخاب کرده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری از دیدار رهبر معظم انقلاب با شاعران مذهبی می باشد که با عنوان 'با ابزار بیان و شعر می توان با ظالمان مبارزه کرد' چاپ شده است.
7496/507
خبرنگار:آرزو جاودانی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.