ناصر نظری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: من به عنوان متصدی فروش جایگاه سوخت تا پاسی از شب که این جایگاه مشغول خدمات رسانی به مردم است هر یک ساعت یک بار این مکان را ضدعفونی و کلریده می کنم و برای رانندگان کار سوختگیری را انجام می دهم.

وی افزود: همچنین به علت اینکه برخی از مردم متاسفانه رعایت نمی کنند و ماسک و دستکش خود را  به جای سطل زباله در محوطه جایگاه پرت می کنند آنها را جمع آوری و در داخل کیسه زباله می اندازم.

نظری یادآور شد: خودم نیز برای حفظ سلامت شخصی و مراجعان از دستکش و ماسک قابل شست و شو استفاده می کنم و مرتب آنها را ضد عفونی و سپس مجدد استفاده می کنم.

وی اضافه کرد: همچنین به علت کمبود دستکش یکبار مصرف یک بسته نایلون فریزر در جایگاه قرار داده ایم تا رانندگانی که خود اقدام به سوختگیری یا کشیدن کارت می کنند و فاقد دستکش هستند از این نایلون ها برای سوختگیری استفاده کنند.

وی گفت: من به عنوان یک شهروند ایلامی و متصدی فروش بنزین با توجه به اینکه در طول روز با مراجعان زیادی ارتباط دارم اگر موارد بهداشتی را برای شخص خودم یا محل کارم رعایت نکنم ویروس کرونا به سرعت منتشر می شود و جمعیت زیادی را آلوده می کند.

نظری از رانندگانی که قصد بنزین زدن دارند نیز خواست حتما ماسک و دستکش داشته باشند و کارت های بانکی را برای انتقال وجه بنزین مصرفی جایگزین پول نقد کنند تا زنجیره انتقال این ویروس کاهش یابد.

وی در مورد تعطیلات نوروزی خود و خانواده اش هم اظهار داشت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و تاکید مسوولان وزارت بهداشت بر اینکه مردم تعطیلات عید را در خانه سپری کنند من و خانواده ام نیز امسال برنامه ای برای تعطیلات نوروزی نداریم و ۲ هفته تعطیلات عید را در خانه سپری می کنیم.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان ایلام با ثبت ۱۰ مورد جدید به ۱۲۰ نفر رسید.

به گفته دکتر محمد کریمیان، از مجموع بیمارانی که در این استان به کرونا مبتلا شده اند تا کنون ۶۰ نفر بهبود یافته و ترخیص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.