کامران هزارخانی روز چهارشنبه در خصوص این طرح ملی به خبرنگار ایرنا گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات کرمانشاه خانوارهایی که از سازمان یا ارگانی حقوق نمی‌گیرند و به دلیل انتشار ویروس کرونا شغل خود را از دست داده‌اند، شناسایی کرده و این بسته‌ها را در اختیار آنها قرار دادند.

وی به بخشی از خدمات سپاه در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران دوشادوش سایر دستگاه‌ها و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در سطح شهر کرمانشاه و سایر شهرستان های استان اقدام به گندزدایی معابر عمومی می‌کند و ماسک‌ها و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست و سطوح را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

سرهنگ هزارخانی، نقش خود را به عنوان یک شهروند در کنترل ویروس کرونا مهم ارزیابی کرد و گفت: به عنوان یک شهروند سعی می‌کنم علاوه بر رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری در جامعه، دیگران را هم توجیه کنم که در خانه بمانند.

در استان کرمانشاه تاکنون ۱۴۵ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند و ۱۲ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

براساس آمار ۶۷ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۰ نفر در اسلام آبادغرب، ۲۹ نفر در سنقر، ۱۸ نفر در کنگاور، چهار نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، ۶ نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، ۲ نفر در پاوه و سه نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.