این شایعه از شامگاه دوشنبه موجب ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح شهر ایلام و برخی شهرستان های استان شد.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام کمبود سوخت و تعطیلی جایگاه‌های را تکذیب کرده و گفت: توزیع بنزین و گاز سی ان جی در سطح استان روال عادی خود را دارد.

علی اصغر چاغروندی افزود: کلیه جایگاه های سوخت مایع و CNG تحت پوشش استان به جز ۳ جایگاه سوخت مایع شهر ایلام که باتوجه به اهمیت سلامت مردم و  صدور دستورالعمل نحوه سوخت گیری خودروها توسط اپراتورهای جایگاه ها تعطیل شده و مابقی فعال و آمادگی خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به ازدحام در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت افزود: عده‌ای با سوءاستفاده از فضای موجود جامعه به این شایعات بی‌اساس دامن زده‌اند.

چاغروندی ایجاد هر گونه ازدحام و تجمع با توجه به شیوع  ویروس کرونا را اقدامی خطرناک توصیف کرده و از شهروندان خواست از حضور در معابر عمومی، ازدحام و نیز  مسافرت خودداری کرده و در خانه‌های خود بمانند.

دیگر مسوولان شهرستان های استان نیز کمبود و یا تعطیلی جایگاه‌های سوخت را تکذیب و بیان کردند: هیچ مشکلی در زمینه سوخت در منطقه وجود ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.