فرجام فاضلی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی یزد یک نفر در شهرستان خاتم به ویروس کرونا آلوده شده است گفت: ضد عفونی و گندزدایی پمپهای بنزین و گاز، عابربانکها و معابر روستای و شهری در دستور کار قرار گرفته و به صورت مرتب انجام می شود.

وی همچنین از تعطیلی آرایشگاه ها، قهوه خانه ها رستورانها و مغازه های کمربندی و هرابرجان در این شهرستان خبر داد و افزود: پیگیری مستمر در تهیه ماسک ومواد ضد عفونی، بازدید مستمر از مغازه ها و سوپرمارکت های سطح شهر و کنترل  بهداشت و قیمت و لغو حمل مسافر به شیراز و شهربابک وبالعکس از دیگر مواردی است که در این راستا در شهرستان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه آموزش های لازم و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم از جمله بخشداری ها،   شوراهای اسلامی و دهیاری ها در محلات مختلف شهرستان و شهرداری ها انجام شده است.

فاضلی یادآور شد: با توجه به ورود ویروس کرونا در کشور، تدابیر و راهکارهای لازم جهت آمادگی و پیشگیری از این ویروس در شهرستان خاتم اندیشیده شده است اما با ابتلای یک مورد در شهرستان می طلبد تا مردم مراعات بیشتری در این زمینه انجام دهند و ضمن انجام نکات بهداشتی در خانه های خود بمانند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها زندگی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.