حسن ذبیحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طبق آمار جدید آزمایش ابتلا له بیماری کرونای یک خانم ۷۵ ساله و یک آقای ۴۵ ساله هر دو از شهر زواره مثبت بود و جمعاً آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان اردستان به ۹ نفر افزایش یافت.

وی افزود: تیمهای پزشکی شبکه بهداشت و درمان با حضور در منازل افراد با آموزشهای لازم به اعضای خانواده از شیوع این بیماری به افراد دیگر خانواده جلوگیری کرده و هفته ای دو یا سه بار موضوع را پیگیری می کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: با توجه به تمام هشدارهایی که روزانه به مردم داده می شود اما شاهد هستیم که خیابانهای شهر اردستان همچنان شلوغ بوده و مردم هشدارها را جدی نگرفته اند که این خود جای تعجب دارد.

وی ابراز داشت: پیامهایی که را در سطح شهر پخش کرده ایم عده ای همچون کسبه و اصناف آن را جدی گرفته و با کارهای ابداعی که مورد تایید بهداشت هم است از شیوع این بیماری در جامعه جلوگیری می کنند که جای تقدیر دارد.

ذبیحی بیان کرد: همچنان هشدار می دهیم تا پمب بنزین ها و جایگاه های سی ان جی موضوع بهداشت محیط را جدی بگیرند و توصیه های بهداشتی در این مکانها انجام شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان تصریح کرد: ویروس کرونا برای اینکه ما را شکست دهد به جمع ما نیاز دارد اما اگر تک تک باشیم و قرنطینه را خوب انجام دهیم چرخه انتقال این بیماری قطع می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.