مجتبی شجاعی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقدامات لازم در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، آگاهی بخشی جامعه از این ویروس و ضد عفونی کردن اماکن عمومی در شهرستان دلگان در حال انجام است.

وی ادامه داد: مورد مثبتی از ویروس کرونا تا کنون در دلگان ثبت نشده و اگر موردی از احتمال شیوع وجود داشته باشد با اطلاع رسانی به موقع به بهورزان و عوامل بهداشتی کارهای آزمایشی و درمانی افراد انجام خواهد شد.

فرماندار دلگان بیان کرد: نگرانی جامعه نسبت به این ویروس طبیعی است اما برخی افراد اقدام به شایعه پراکنی می‌کنند که تیمی برای پیگیری این موضوع تشکیل و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه افزود: برای پیشگیری از وقوع ویروس کرونا تمام مدارس و حوزه‌های علمیه این شهرستان ضدعفونی و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

شجاعی تصریح کرد: تمامی ادارات، بانک‌ها و مراکز دولتی دلگان مکلف به گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط کار و نصب اعلان‌های اطلاع رسانی کرونا با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان هستند و مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کنند با آنان برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین به منظور کاهش ارتباطات جمعیتی و در جهت پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا تمامی اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌های دلگان تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

به گزارش ایرنا، گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۸۵ کیلومتری جنوب غربی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.