یوسف امیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد تعرفه در ۵۵۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار سطح استان ایلام در هر ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران توزیع می شود.

وی افزود: از این تعداد تعرفه سهم حوزه انتخابیه ایلام ۳۱۷ هزار و ۲۳ تعرفه و برای حوزه انتخابیه دهلران نیز ۱۳۳ هزار و ۵۴۲ تعرفه در نظر گرفته شده است.

امیدی یادآور شد: ۹۰ درصد تعرفه ها در اختیار فرمانداری های دهگانه استان قرار گرفته و ۱۰ درصد از کل تعرفه ها در استانداری دپو می شود و فرمانداران نیز ۸۰ درصد از تعرفه های در اختیار خود را به شعب می دهند و ۱۰ درصد را به عنوان ذخیره در فرمانداری ها می گذارند.

وی اضافه کرد: برای هر صندوق طبق تجارب و آمار گذشته بین ۳۰۰ تا یک هزار تعرفه در نظر گرفته شده است که در صورت افزایش حجم افراد متقاضی رای دادن به آن شعب از تعرفه های ذخیره شده در فرمانداری ها داده می شود.

وی گفت: هم اکنون تعرفه ها، صندوق های اخذ رای و دیگر ملزومات فرایند رای در اختیار نمایندگان فرمانداران شهرستان های دهگانه استان قرار دارد که تا فردا پیش از شروع رای گیری در محل های اخذ رای ثابت و سیار جانمایی می شوند.

استان ایلام دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است، حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران هم شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

شعار امسال انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گام دوم انقلاب، قانونمداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.