محمدجواد نیک‌روش چهارشنبه شب در جمع اعضای بسیج استادان مراکز آموزش عالی یزد افزود: این بیانیه بسیار کامل  با اشاره به دستاوردهای ۴۰ ساله نظام، وظایف همه را در تداوم راه و آرمان‌های انقلاب به خوبی تبیین و ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاهیان به خصوص استادان بسیجی و فعالان فرهنگی باید برای اجرای ابعاد این بیانیه مهم بیش از گذشته نسبت به تبیین آن و انتقال اهداف نظام به مردم خصوصا نسل جوان اقدام کنند.

رییس بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد: تاکنون در این راستا اقدام‌های خوبی توسط تشکل‌های فرهنگی و دانشجویی در ایران برداشته شده است ولی به خاطر اهمیت موضوع باید تلاش مضاعف توسط همه علاقه‌مندان به نظام و انقلاب صورت گیرد.

نیک‌روش، در ادامه یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت را گرامیداشت و بر شناخت مسیر آنها و گفتمان سازی ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب  تاکید کرد.

وی به اهمیت حضور استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در صحنه‌های مختلف انقلاب به عنوان یک ضرورت اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و اظهارداشت: باید برای تقویت نظام اسلامی همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود و در این مورد اقدام کرد.

رییس بسیج دانشجویی همچنین به اهمیت میزان مشارکت مردم و دانشگاهیان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور در این عرصه تکلیفی بزرگ است.

نیک‌روش اظهارکرد: مشارکت مردم در انتخابات پیش رو موجب اقتدار نظام و عامل شکست توطه‌های استکبارجهانی علیه انقلاب خواهد شد .

کانون بسیج اساتید یزد با حضور ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از دانشگاهیان بسیجی در مراکز آموزش عالی استان فعالیت دارد که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر آنها را خواهران تشکیل می‌دهند.

 هم اکنون حدود ۷۰ هزار دانشجو در ۶۷  واحد دانشگاهی و مرکز آموزش عالی استان یزد در حال تحصیل هستند.  

انتخابات مجلس فردا جمعه در چهار حوزه انتخابیه یزد برای انتخاب چهار نفر و جمع آوری آرا در ۷۷۲ شعبه اخذ رای برگزار می شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.