بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ شهاب عزیززاده اظهار داشت: پس از تصویب طرح سهمیه‌بندی بنزین توسط سران قوا، افرادی با استفاده از فضای مجازی سعی داشتند اعتراض‌های قانونی را منحرف و با انتشار پست‌های تحریک‌آمیز مردم را به اغتشاش ترغیب کنند.

وی یادآور شد: این افراد با انتشار فراخوان در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، مبنی بر شرکت در تجمع و خاموش کردن خودروها در خیابان سعی در ایجاد بلوا و به انحراف کشاندن تجمع‌های قانونی مردم داشتند که با هوشیاری پلیس شناسایی شدند.

وی تاکید کرد: پس از شناسایی، متهمان در مخفیگاه‌شان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ عزیززاده با قدردانی از حمایت و همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: برای شناسایی و دستگیری اغتشاشگران، فیلم و تصاویر مربوط به ناآرامی‌های اخیر را به آدرس aminemardom.police.ir ارسال کنند.

به گفته استاندار ایلام، مردم ایلام در مساله بنزین همانند موضوع اربعین سربلند بیرون آمدند و خواسته و نگرانی خود را به صورت مسالمت‌آمیز، منطقی و عاقلانه بیان کردند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: مردم استان ایلام بدون ایجاد هر گونه خسارت و آسیب به اموال عمومی یا افراد دیگر و بدون تحمیل هزینه به خودشان و نظام، با هوشمندی اعتراض خود نسبت به سهمیه‌بندی بنزین را به گوش مسئولان رساندند و این حرکت آنها ارزشمند، قابل تقدیر و بحق است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.