سیدسعید شاهرخی روز چهارشنبه در نشست هیات اندیشه‌ورزان جوان استان همدان اظهار داشت: این هیات باید با هدف ارتقا بیش از پیش جوانان مسیر خود را ترسیم کرده و در همین راستا فکر و اندیشه تولید کند.

وی با بیان اینکه عقل، منطق و تجربه حکم می‌کند به جوانان ارزش و میدان بدهیم، گفت: از هیات اندیشه ورزان می خواهیم تا با ارایه طرح و نظر، فضا را برای نقش آفرینی هرچه بهتر جوانان استان میها کنند تا الگویی برای کشور باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه هیات اندیشه‌ورز جوان ساختار خوبی دارد، گفت: فعالیت این هیات نباید به بیراهه برود؛ بلکه باید در چارچوبی هدفمند در راستای پرورش مدیران نخبه برای آینده بکار گرفته شود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان برای حضور پرشمار در این صحنه گفت: فضای نشاط اجتماعی و ایجاد فرصت برای همه سلیقه ها برای مشارکت پرشور در انتخابات حایز اهمیت است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه فرد اصلح باید منتخب مردم باشد، گفت: فردی باید به مجلس برود که منافع مردم را مهم بداند و در سطح استانی و ملی قدم بردارد.

وی حضور همه سلیقه ها در انتخابات را فرصت مطلوب دانست و گفت: ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگان است.

استاندار همدان با بیان اینکه هم اکنون در رتبه های بسیار خوبی در عرصه های مختلف کشور قرار داریم، گفت: با برنامه مدون و راهبردی در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با رویکرد جوان باور میدان را به دست آنها بسپاریم، گفت: تنها دغدغه موجود ضعف اطلاع رسانی است که باید تقویت شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید به جوانان بها بدهند، گفت: هر مدیری که در حوزه جوانان برنامه ندارد، مورد پذیرش ما نیست.

وی بر لزوم فعالیت گسترده هیات اندیشه ورزان جوان در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: در راستای آگاه سازی مردم نسبت به فعالیت ها، لزوم بهره مندی از شبکه های اجتماعی بیش از پیش مورد نیاز است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.