به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان ایلام اظهار داشت: تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس این پیام را در بردارد که شهدا و جانبازان گرانقدر دانش آموختگان معلمانی بوده اند که در جبهه های نبرد جان خود را فدا کردند. 

وی افزود: هفته دفاع مقدس، آزمون سخت ملت ایران بود و مقاومت برکات زیادی برای جمهوری اسلامی به همراه داشته به طوری که آمریکا تاکنون جرات تجاوز به خاک ایران اسلامی نداشته است، این مقاومت ملت در جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس سبب تشکیل جبهه مقاومت در منطقه و جهان شد.

امام جمعه ایلام همچنین دانشگاه ها را مبدا ترقی و اصلاح جامعه دانست و یادآور شد: علم و دانش می تواند به انسان حیات و نشاط معنوی بدهد، به طور قطع رشد دانشگاه‌ها به توسعه علمی و فرهنگی همه جانبه استان نیز کمک شایانی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه آینده مدیریت کشور به دست جوانان و دانشجویان امروز است، گفت: جوانان با ایمان، تعهد و با برجستگی علمی افق روشنی را برای آینده این کشور رقم خواهند زد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی تاکید کرد: دشمن هویت ایرانی اسلامی نسل جوان را هدف گرفته و در صدد ایجاد فاصله و تفرقه بین اعضای خانواده ها و گسست پیوند عاطفی آنها است.

وی اضافه کرد: امروز در عرصه بین الملل می بینیم که جایگاه ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام شناخته شده و به تکیه گاهی مطمئن برای مسلمانان تبدیل شده است.

امام جمعه ایلام ادعای حمله نظامی ایران به عربستان را اتهام دشمنان دانست و گفت: هیچ گونه مدرکی برای اثبات این مساله از سوی دشمنان وجود ندارد، این در حالی است که حمله انصارالله کشور یمن به تاسیسات نفتی عربستان، سبب سردرگمی آل سعود و متحدانش در جهان شده است.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب در هرجایی که عکس العملی علیه ایران اسلامی انجام داداند شدیدترین ضربه را خورده و با شکست مواجه بوده است.

۳۰۳۲/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.