سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه عکس، مجالس انس با قرآن، زنگ مقاومت و ایثار، مسابقات علمی و ورزشی برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.
وی اظهار داشت: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی با محورهای اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، تحکیم بنیان خانواده، مسابقات کتابخوانی و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از دیگر برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سبزوار می باشد.
وی گفت: امنیت، عزت و پیشرفت های روزافزون انقلاب اسلامی به برکت دوران دفاع مقدس و خون شهدا، پیروی از ولایت فقیه و وحدت ملی حاصل شده و با حفظ این ارزش ها هیچ تهدیدی متوجه انقلاب نمی شود.
سرهنگ مظلوم افزود: مقاومت مردم  ایران در دوران دفاع مقدس شکست دشمنان، اعتلای جمهوری اسلامی، حفظ تمامیت ارضی کشور و خودباوری و پیشرفت در عرصه های دانش، پژوهش و فناوری را به ارمغان آورد.
وی اظهار داشت: امروز بیداری اسلامی با پیروی از الگوی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حاصل شده و پایداری در راه مبانی و آرمانهای انقلاب و خون شهدای مدافع حرم، نظام اسلامی را در عرصه بین المللی به قدرت تاثیر گذار تبدیل کرده است.
وی گفت: امروز تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان کشور وظیفه مهمی است که عزم همه مسئولان و راویان دفاع مقدس را می طلبد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.