مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: اربعین بهترین فرصت برای جبران عقب‌ماندگی‌های ایلام در حوزه‌ها مختلف، مانند راه و حمل و نقل  است.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «محمد بازوند» در نشست هم‌اندیشی برای برگزاری برنامه‌های روز خبرنگار، که با حضور جمعی از فعالان رسانه‌ای ، پیشکسوتان و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات برگزار شد، اظهار کرد: تاکید بر وحدت و در عین پافشاری بر مطالبات مردم استان از جمله رسالت‌های مهم اصحاب رسانه و خبرنگاران در استان ایلام است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین ، گفت: اربعین بهترین فرصت برای جبران عقب‌ماندگی‌های ایلام در حوزه‌ها مختلف، مانند راه و حمل و نقل  است و رسانه‌ها باید مطالبات استان را در این زمینه بیان کنند.

بازوند با پیشنهاد  احصاء چند مشکل اساسی استان و جریان‌سازی برای حل آنها توسط رسانه‌ها ، گفت: انتقاد لازمه‌ی انجام این کار است اما باید مراقب باشیم تا وارد وادی تخریب نشویم و پیشنهادهای کارشناسی را نیز بیان کنیم.

وی تصریح کرد: باید به حرف دل مردم نگاه کارشناسی دهیم و به مدیران نیز برای حل مشکلات مردم کمک کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام از تلاش برای تهیه‌ی مجموعه طنز 300 قسمتی برای پخش در شبکه استانی و شبکه الاشراق خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون سریال محلی «خیال ژیان» در شبکه الاشراق در حال پخش شدن است.

بازوند از طرح مشکلات مردم در برنامه‌ی «خومانی بنور» خبر داد و گفت: در این برنامه به موضوعاتی مانند بیکاری، مشکلات اقتصادی ، مشکلات زیست محیطی پرداخته می‌شود و در کنار طرح مشکلات خدمات نظام در این زمینه‌ها نیز برای مردم تبیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صدا و سیمای مرکز ایلام به دنبال تشکیل شورای شعر و موسیقی هستیم، از نخبگان این عرصه در سراسر استان خواست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.