به گزارش ایرنا، هدایت چراغی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام اظهار داشت: بیش از 10 هزار نفر در خانه کارگر ایلام عضویت دارند و چهار رابط نیز برای شهرستان های مهران، دهلران، دره شهر و سرابله معرفی شده است.
وی افزود: تشکیلات خانه کارگر یک تشکل صنفی و در راستای خدمات دهی به جامعه کارگری و بازنشستگی تامین اجتماعی از ابتدای سال 1367 در ایلام راه اندازی شده است.
چراغی یادآور شد: مهم ترین اقدامات تشکیلات خانه کارگر ایلام شامل خدمات آموزشی، فرهنگی، مسافرتی و بیمه ای به جامعه کارگر است و طی یک سال گذشته سه هزار و 133 نفر از خدمات آموزش قرآن، خیاطی، کامپیوتر، آرایشگری و آموزش زبان انگلیسی بصورت رایگان بهره مند شده اند.
وی با بیان اینکه چهار نیروی انسانی در تشکیلات خانه کارگر ایلام بکارگیری شده، گفت: 257 نفر از کارگران ایلامی در تهران اسکان یافتند و 200 نفر نیز به آستان قدس رضوی معرفی شدند.
به گفته چراغی، خریداری یک دستگاه خودرو و تعمیر و تجهیز تشکیلات خانه کارگر با اعتبار 200 میلیون ریال از دیگر اقدامات این تشکیلات است.
وی با بیان اینکه کارگران از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند، گفت: مشکلات حوزه کارگری از دغدغه های مهم جامعه است و باید امینت شغلی، پرداخت حقوق کارگران در موعد مقرر در اولویت قرار دارد.
چراغی تاکید کرد: با توجه به شعار امسال مبنی بر سال رونق تولید با تدبیر مناسب، شور و شعور بیشتر در جامعه دمیده شود و حمایت از کارگران و تولیدات داخلی در اولویت کار قرار گیرد.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.