به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز چهارشنبه در جمع مردم روستاهای چم هندی، علی نعیر، دالپری و بیات در بخش موسیان گفت: امسال هشت میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان و ارزش افزوده برای طرح هادی در هشت روستای بخش موسیان هزینه شده است.
وی با اشاره به مشکلات روستای تازه تاسیس علی نعیر افزود: تاکنون 400 میلیون ریال از محل ارزش افزوده در این روستا هزینه شده است.
فرماندار دهلران با اشاره به اخذ کد روستا یادآور شد: یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای برق رسانی روستا در نظر گرفته شده و با تعیین پیمانکار عملیات اجرایی انجام می شود، ضمن اینکه 200 میلیون ریال برای احداث جاده دسترسی روستا نیز اختصاص می یابد.
عسگری همچنین در جمع مردم روستای بیات گفت: مشکلات این روستا در زمینه طرح هادی و خانه بهداشت و آنتن دهی تلفن همراه در دستور کار قرار می گیرد.
وی همچنین در نشست با نمایندگان کشاورزان بخش موسیان با اشاره به مشکلات حق آبه کشاورزی و عقد قرارداد در این زمینه گفت: امور آب باید بدنبال ساز و کار برای حل مشکل باشد و تشکل های کشاورزی هم تعهد لازم به امور آب در جهت رفع مشکل بدهند.
وی تاکید کرد: در جهت جلوگیری از افت تولید محصولات کشاورزی و از طرفی اهمیت کشاورزی در اقتصاد خانوار این مشکلات بصورت دو طرفه بین کشاورزان و امور آب و با نگاه کمک به کشاورزان حل و فصل شود و تشکل های کشاورزی برای عقد قرار داد به امور آب مراجعه کنند.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.