به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان، شورای ورزش و شورای ورزش همگانی استان البرز افزود: حضور ورزشکاران ملی، آسیایی و جهانی فرصتی است که باید از آن برای توسعه و معرفی هر چه بیشتر این استان استفاده کرد.
وی با اشاره به برگزاری رقابت های آسیایی قایقرانی به میزبانی البرز اظهار داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی
کرد که برای مردم به خصوص ساکنان حاشیه رودخانه ها در زمان برگزاری رقابت ها مشکلی ایجاد نشود.
نجفی گفت: با آغاز فصل تابستان سفرها افزایش یافته و به همین منظور نیاز است که در زمان اردو و رقابت ها دقت، نظارت و اطلاع رسانی های لازم به مردم داده شده تا بدون مشکل این رقابت ها برگزار شود.
وی بیان داشت: سازمان هایی مانند محیط زیست و هلال احمر و سایر دستگاه ها نیز آمادگی لازم را داشته باشند، تا بتوان شرایط بسیار خوبی برای برگزاری رقابت های آسیایی در استان ایجاد کنیم.
وی در ادامه با اشاره به ساخت دهکده ورزشی در استان البرز اظهار داشت: اقدامات لازم برای احداث و راه اندازی این دهکده ورزشی باید انجام شود.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به امور جوانان در استان اشاره و خاطر نشان کرد: موضوعات مربوط به جوانان از جمله اشتغال و تسهیلات را نباید به آینده واگذار کرد و نیاز است در این رابطه دستگاه ها به صورت جدی پای کار باشند.
نجفی گفت: کاهش طلاق در استان نیز از مواردی است که همه دستگاه ها نسبت به آن باید اهتمام داشته باشند، آمارهای غیر واقعی در خصوص میزان طلاق نباید داده شده و شرایطی را به گونه ای ایجاد نکنیم که نکات منفی که وجود ندارد به مردم القاء شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.