به گزارش ایرنا، سردار سید یوسف مولایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه ای استان البرز به همراه رئیس بسیج مستضعفین کشور، افزود: طرح کرامت یک بسته کاملی است اعم از مسایل فرهنگی، اقتصادی، اشتغال و صیانت برای سالم سازی محلاتی که متاسفانه مشکلات عدیده ای مثل قاچاق، اعتیاد و طلاق دارند.
وی از جمله نقاط آسیب پذیر حاشیه ای استان را چهارباغ، ملک آباد، مهدی آباد و... عنوان کرد واظهار داشت: براساس برنامه تدوین شده برای اجرای این طرح اقداماتی طراحی می شود و بر اساس آن اجرا می شود.
وی گفت: در این نقاط برنامه های مورد نظر را اجرا می کنیم که بخشی از آن ها را موفق به اجرای کامل برنامه ها شده ایم و در بخشی نیاز به همکاری های سازمان های دیگر که امیدواریم همکاری آن ها جلب شود.
مولایی اضافه کرد:برای افراد شناسایی شده شرایط و فضایی برای اصلاح وضعیتشان مهیا شده که برای بعضی از آن ها با کمک روانشناسان با خانواده هایشان ارتباط برقرار شده است.
وی افزود: پس از احیای این افراد برای اشتغالشان اقداماتی انجام می شود که آموزش هایی توسط فنی و حرفه ای برای آنان ارایه می شود که زمینه ساز اشتغال این افراد خواهد بود.
/ 6156 / 6155خبرنگار: نوشین طهماسبی **انتشاردهنده:محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.