به گزارش ایرنا، مردم شهرستان کرج و دیگر شهرستان های استان البرز با شرکت گسترده در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و نشان دادند که همچنان برآرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و در این مسیر کوتاه نخواهند آمد.
راهپیمایان روزه دار کرجی با سر دادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود، ننگ بر دشمنان قرآن، درود ما بر یمن قهرمان، وهابی کودک کش همدست اسراییل است، انزجار و نفرت خود را از اسراییل جنایتکار و متحدانش نشان دادند.
جانباز کرجی شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با ایرنا گفت: هیچگاه از اهداف رهایی قدس شریف دست نخواهیم کشید و تا جان در بدن داریم برای رهایی ملت مظلوم و ستمدیده دنیا از دست مستکبران تلاش خواهیم کرد.
علی یزدانی افزود: شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ما هیچگاه قطع نخواهد شد و همانگونه که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند تا زمانی که این غده سرطانی هست شعارها و حرکات ضد استکباری ما نیز وجود دارد تا روزی که به فضل خداوند شاهد نابودی این دشمنان کودک کش باشیم.
نوجوان کرجی که برای نخستین بار در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود نیز گفت: جوانان و نوجوانان بسیاری در فلسطین هستند که توسط اسراییل جنایتکار تنها به این دلیل که می خواهند سرزمین شان از وجود غاصبان پاک شود به زندان ها افتاده و شهید شده اند.
رضا مالمیر افزود: من نیز به عنوان یک نوجوان که در سرزمین خود با آزادی زندگی می کنم، حق مردم فلسطین می دانم که آنها نیز به مانند ما در وطن شان با آزادی زندگی کرده و بتوانند برای سرنوشت شان تصمیم بگیرند.
شهروند ترک زبان دیگری نیز که به تازگی به کرج مهاجرت کرده بود در گفت وگو با ایرنا گفت: اسراییل و کسانی که حامی این رژیم غاصب هستند، چیزی از انسانیت و آزادی خواهی نمی دانند، با ریختن خون بی گناهانی که به دنبال حق مسلم و طبیعی خود هستند می خواهند با زور بر سرزمین فلسطینی ها تسلط داشته باشند و در اندیشه اسراییل از نیل تا فرات به سر می برند.
امیر محمد زاده افزود: اما نمی دانند که تا زمانی که ایران و ایرانی هست و شعار مرگ بر اسراییل، مرگ برآمریکا و مرگ بر آل سعود در شهر و روستاهای ایران اسلامی سر داده می شود این آرزو را به گور خواهند برد.
وی اضافه کرد: کودک کشان از خدا بی خبر نمی دانند که در ایران اسلامی و با رهبری مقام معظم رهبری، هیچگاه نخواهند توانست به ظلم و جور خود ادامه دهند و مبارزه خود را تا زمان نابودی کامل اسراییل غاصب از صحنه روزگار محو خواهیم کرد.
بانوی کرجی که فرزند کوچکش را نیز در آغوش کرده بود گفت: ما قبل از اینکه ایرانی باشیم، یک مسلمان هستیم و بر اساس مبانی دین اسلام زندگی می کنیم، دین مان به ما یاد داده که باید ظلم مقابله و دستگیر مستمندان باشیم.
زهرا طاهری افزود: فارغ از دین و هر گونه اعتقادات مذهبی، انسانیت نیز حکم می کند که باید از مظلوم دفاع کرد، امروز مردم فلسطین با ستم اسراییل جنایتکاری روبرو هستند که برای رسیدن به منافع اش حتی به کودکان نیز رحم نمی کنند، انسانیت و دین ما حکم می کند که در برابر این ستم ساکت نباشیم و برای دست یابی مردم مظلوم فلسطین به حق خود یاورشان باشیم.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.