به گزارش ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در نماز جمعه این هفته بردسیر افزود: البته ایران اسلامی کشوری صلح دوست است و از جنگ طلبی بیزار بوده و دوری می کند.
وی ادامه داد: اما برای دفاع از خودش و نظام جمهوری اسلامی لازم است که قدرتمند باشد و این تنها ذره ای از قدرت سپاه پاسداران بود چرا که سپاه و هوافضای سپاه و قوای دفاعی کشور مرز نمی شناسد و برایش خط قرمزی وجود ندارد و دفاع وظیفه شرعی و دینی و حق قانونی ماست و ما باید از خودمان دفاع کنیم.
وی ضمن بزرگداشت روز قدس و آرزوی سرنگونی رژیم اشغالگر قدس، موفقیت موشکی ایران را پاسخ قاطع و دندان شکن به ترقه بازی های داعشی ها دانست و گفت: افتخار بسیار بزرگی است که موشکهای ایرانی با فاصله حدود 700 کیلومتر به طور دقیق و بدون ذره ای انحراف به اهداف مورد نظر اصابت کند و این باعث خوشحالی همه مستضعفین جهان و نیز حزب الله شد.
وی گفت: همه می دانند که داعشی ها کسی نیستند که بتوانند به این نظام و کشور آسیبی برسانند و آنها و اربابانشان یعنی عربستان و امریکا و اسرائیل کوچکتر از آن هستند که به ما لطمه ای وارد کنند و ما با موشکهای ساخت خودمان در خاک سوریه آنها را هدف قرار دادیم.
امام جمعه بردسیر در ادامه گفت: فاصله برخی مکانهای پرتاب موشک با مهمترین شهر اسرائیل و حیفا فقط 1500 کیلومتر است و در حالی که موشکهای ما قادرند تا 2000 کیلومتر به اهداف مورد نظر اصابت کنند و این تنها گوشمالی کوچکی برای هشدار و دست یافتن به اسرائیل غاصب و امریکای جنایتکار و ولیعهد کم خرد عربستان و وزیر امور خارجه نادان امریکاست.
امام جمعه بردسیر با اشاره به برکناری شهردار بردسیر توسط شورای اسلامی شهر در روزهای اخیر گفت: عزل و نصب شهردار از وظایف قانونی شوراست و شورا می تواند در هر زمان که تشخیص به واجد شرایط نبودن شهردار انتخابی خود گرفت، مطابق قانون اقدام به استیضاح یا برکناری او نماید.
وی افزود: برای اعتراض راههای قانونی وجود دارد و می تواند از طریق قانون به هیاتهای حل اختلاف و سایر مراجع برود و کسی که شورا او را عزل کرده باید تمکین کند و سرپرست جدید بر سر کارش برود واگر اعتراضی هست از طریق مراجع قضایی پیگیری شود تا بیش از این باعث ناامنی و تفرقه در سطح شهرستان نشود.
امام جمعه در پایان با بزرگداشت هفته قوه قضاییه آن را به مسئولان قوه قضائیه کشور و مسئولان قضایی شهرستان تبریک گفت.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا** انتشار : بهنام احمدی *
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.