«در آستانه سالگرد ارتحال امام انقلاب و راهنماى مستضعفان امیدواریم ملت رشید ایران براى شادى روح بلند آن عزیز در ملکوت اعلى به راههاى برون رفت از مشکلات کنونى کشور با اتحاد و همدلى دست یابند. امیدواریم با گفتگو و تبادل افکار در فضائى آرام و برابر موانع واقعى و اصلى حل مشکلات کشور شناسایى کنند و با شجاعت در دفع آنها بکوشند.»

به گزارش جماران، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

فریاد مردم مظلوم فلسطین در روزها و هفته ها و ماههاى اخیر و خشم و خروش آنان همراه با ابراز تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستى غاصب که صدها کشته و مجروح تاکنون بر جا گذاشته نشان روشنى است که فلسطینیان غصب سرزمین خود را نپذیرفته اند و همچنین در پى بازگشت به میهن و خانه و کاشانه خود هستد.

تظاهرات و فریادهاى مظلومانه شهیدان و خانواده هاى آنان در سرزمین اشغالى طنین یاللمسلمین است که به گوش ملتهاى مسلمان میرسد و این وظیفه مسلمانان در سراسرجهان است که به نداى آنان پاسخ دهند و به رژیم اشغالگر صهیونیستى و به آمریکاى مستکبر حامى اصلى این رژیم نامشروع با صداى رسا اعلام کنند که این رژیم غاصب باید برچیده شود و مردم فلسطین حاکمیت سرزمین خود را بدست گیرند.

ملت رشید ایران بار دیگر در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان با تظاهرات و راهپیمایى در سراسر کشور به نداى یاللمسلمین  فلسطینیان ستمدیده و رانده شده از خانه و کاشانه پاسخ مى دهند و این سنت اسلامى و انسانى را گرامى میدارند. و پیام نوید بخش امام خمینى(ره) را که رژیم اسرائیل باید نابود شود و قدس شریف به دامن اسلام برگردد بار دیگر به گوش جهانیان برسانند.

در آستانه سالگرد ارتحال امام انقلاب و راهنماى مستضعفان امیدواریم ملت رشید ایران براى شادى روح بلند آن عزیز در ملکوت اعلى به راههاى برون رفت  از مشکلات کنونى کشور با اتحاد و همدلى دست یابند. امیدواریم با  گفتگو و تبادل افکار در فضائى آرام و  برابر موانع واقعى و اصلى حل  مشکلات کشور شناسایى کنند و با شجاعت در دفع آنها بکوشند.

مجمع روحانیون مبارز

١٣٩٧/٣/١٣

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.