به گزارش ایرنا،عزیز اکبریان روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس در سالن اجتماعات شهرداری فردیس برگزار شد، افزود: آب شرب استان های تهران و البرز با مشکل مواجه است که باید در مصرف آب صرفه جویی شود.
وی ادامه داد: حفاری چاه ها در استان البرز و شهرستان فردیس تاثیری ندارد، زیرا بعد از دو سال چاه خشک و از مدار خارج می شود.
اکبریان افزود: کشور ایران جزء کشورهای کم آب جهان محسوب می شود و اگر 10 برابر میزان فعلی هم باران ببارد جایگزین نمی شود.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مصرف بی رویه سفره های آب های زیر زمینی را کاهش داده است، گفت: صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی می تواند از طریق اجرای شیوه های آبیاری قطره ای مدیریت شود.
اکبریان در خصوص فاضلاب شهری فردیس نیز گفت: با اعتبار فاضلاب شهری فردیس موافقت شده که اجرای آن نیازمند اختصاص زمین است وباید باید این مشکل هر چه سریعتر مرتفع شود.
وی با اشاره به تشدید دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران، گفت: باید برای مقابله با تهدیدات دشمن تدابیری اندیشیده شود.
رییس کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: نمی توان با کشورهای دنیا قطع ارتباط کرد. دیپلماسی کشور باید فعال تر شود زیرا سیاست درست جمهوری اسلامی ایران مذاکره و تعامل است.
اکبریان با تاکید بر اینکه باید فرهنگ خودکفایی را بالا ببریم تا با تحریم ها و فشارهای آمریکا مقابله کنیم، اظهار داشت: اگر مذاکره ای انجام می شود دلیل بر این نیست که بخواهیم تسلیم شویم. نظام جمهوری اسلامی با قوت و اقتدار در مقابل تحریم ها ایستاده و ترسی به دل راه نمی دهد.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.