به گزارش ایرنا، اسدالله حاجیانی روزچهارشنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی افزود: با توجه به مشکل سراسری کمبود آب فرهنگ سازی در زمینه استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف آب در بین مردم ضروری است.
وی افزود: با کمک بخش خصوصی یک چاه جدید وارد شبکه آب شهر کاکی شده و امیدواریم با همکاری همه مردم در تابستان شاهد مشکلات کمتری در زمینه تامین آب شرب مردم باشیم.
حاجیانی به مشکل ساکنان محلات حاشیه شهر از جملهکمال آباد اشاره کرد و افزود: بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن این محله جزو ساکنان شهر کاکی محسوب شده و شهرداری باید خدمات لازم به آنها ارایه کند.
رئیس شورای اسلامی شهر کاکی گفت: شغل بیشتر مردم این بخش کشاورزی و صیادی است و نیازمند تامین سوخت هستند.
سید علی اکبر فاطمی افزود: استقرار نمایندگی شرکت پخش فرارودهای نفتی در شهرستان دشتی بسیار ضروری است و مسئولان باید در این زمینه اقدام کنند.
فاطمی، به حذف تبصره 3 در قبوض آب و برق شهروندان اشاره کرد و افزود: مسئولان شرکت های آب و برق باید هزینه دریافتی از مردم را برای توسعه شبکه های برق و آب هزینه کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر کاکی به مشکل طرح توسعه مسکن شهروندان شهرکاکی اشاره کرد و افزود: اجرای واحدهای مسکونی چند طبقه در شهر کاکی جواب نمی دهد و مردم از این طرح استقبالی نمی کنند و بنیاد مسکن باید در زمینه تغییر برنامه تامین مسکن تجدید نظر کند.
بخش کاکی شهرستان دشتی با 25 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.