استاندار البرز گفت: استان البرز در میزان نوسازی مدارس و احداث مدرسه، استان سی و یکم در کشور است و شهرستانهایی مثل فردیس در این بخش با مشکلات بیشتری مواجه هستند.

به گزارش ایلنا از ساوجبلاغ، محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم افتتاح هنرستان فنی و حرفه ای خیری دخترانه هیمالیا در شهر جدید هشتگرد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و با قدردانی از سرودهای انقلابی دانش‌آموزان، اظهار داشت: ساوجبلاغ جزو شهرستان‌های پویا و فعال است و این نشان از حضور مدام پای کار دارد.

وی با بیان اینکه ساوجبلاغ جزو شهرستان‌های برتر در ایجاد فرصت‌های شغلی است، افزود: همه باید تلاش کنند تا مردم با امید، نشاط و پویایی بیشتر در مسیر آبادانی و سازندگی حرکت کنند.

استاندار البرز در ادامه به نقش سازنده خیرین در توسعه زیرساخت های آموزشی اشاره کرد و گفت: حرکت در مسیر سازندگی با حضور خیرین تداوم پیدا می کند. استان البرز در میزان نوسازی مدارس و احداث مدرسه، استان سی و یکم در کشور است و شهرستانهایی مثل فردیس در این بخش با مشکلات بیشتری مواجه هستند.

وی با قدردانی از خیرین مدرسه ساز که دستی هم در بخش تولید و صنعت دارند، بیان کرد: کار تولید در نوع خود سنگین و طاقت فرسا است و باید همه نگاه جدی به تولیدکنندگان داشته باشند.

وی افزود: عشق به کار ساخت مدرسه هم از کارهای خیر است اینکه تولید کنندگان بخشی از سود حاصله را در جهت خدمت به مردم  و ساخت مدرسه مصروف میدارند حرکت ارزشمندی است.

وی افزود: این حق خیرین و تولید کنندگان است که همواره سرافراز و ماندگار باشند‌ و مورد قدردانی قرار گیرند.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه مهارت های صنایع باید در رشته های فنی و حرفه‌ای دیده شود ادامه  داد: در برنامه ریزی رشته های هنرستان ها بر اساس اندیشه ها و نیازهای کارخانه ها و صنایع هر دانش آموزان یک هنر و یک حرفه بیاموزد.

وی افزود: اگر صنایع در کنار نیروهای خود، کاردانان فنی و حرفه‌ای را نیز بپذیرند،در آینده می توانند تحت پوشش همین صنایع قرار گیرند و بنوعی خود را سهامدار می دانند و در نهایت نیز دغدغه اشتغال برطرف می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.