محسن مددی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ظرفیت موجود اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، این اداره کل آمادگی دارد علاوه بر آموزش مهارت‌های لازم به اعضای این مجموعه، افرادی از انجمن‌های اسلامی را به عنوان همیاران آموزش فنی و حرفه‌ای در مدارس استان به کارگیری کند.
وی بیان کرد: این اداره کل در سه حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات نزدیک به 70 رشته با حدود 6 هزار استاندارد آموزشی در حال ارائه خدمات است و می توان از این ظرفیت در راستای آموزش مهارتی دانش آموزان در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی بهره برد.
وی اظهار کرد: سطح سنی آموزش در سازمان 15 تا 18 سال بوده که برای سنین 12 تا 15 سال نیز امکان ارائه گواهی حضور را داریم که با توجه به این امر، امکان تربیت دانش آموزان دارای مهارت در استان بسیار زیاد است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه در ابتدای سال جاری تحصیلی امیدوار هستیم که بتوانیم امسال چند هزار دانش آموز را در کلاس های مهارتی جذب و زمینه اشتغال آنان را پس از اتمام زمان تحصیل فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا، در طول سال های گذشته متوسط آموزش های مهارتی ارائه شده در آذربایجان غربی به بیش از هفت میلیون نفر ساعت می رسید که انتظار می رود امسال این رقم افزایش یابد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.