به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز یکشنبه در مراسم افتتاح هنرستان فنی و حرفه ای خیرساز دخترانه هیمالیا در شهر جدید هشتگرد، با گرامیداشت دهه مبارک فجرافزود: مهارت های صنایع باید در رشته های فنی و حرفه‌ای دیده شود.
استاندار البرز در ادامه به نقش موثر خیرین در توسعه زیرساخت های آموزشی اشاره کرد و گفت:حرکت در مسیر سازندگی با حضور خیرین تداوم پیدا می کند.
وی ادامه داد: استان البرز دربخش نوسازی مدارس و احداث مدرسه، استان سی و یکم در کشور است و شهرستان هایی مثل فردیس در این بخش با مشکلات بیشتری مواجه هستند.
وی با قدردانی از خیرین مدرسه ساز که درحوزه صنعت و تولید نیز همراه هستند گفت: کار تولید در نوع خود سنگین و طاقت فرسا است و باید همه نگاه جدی به تولیدکنندگان داشته باشند.
وی افزود: عشق به کار ساخت مدرسه هم از کارهای خیر است اینکه تولید کنندگان بخشی از سود حاصله را در جهت خدمت به مردم و ساخت مدرسه مصروف میدارند حرکت ارزشمندی است.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: ساوجبلاغ جز شهرستان های پویا، فعال است و این نشان از حضور مدام پای کار دارد.
وی با بیان اینکه ساوجبلاغ جزو شهرستانهای برتر در ایجاد فرصت‌های شغلی است، ادامه داد: همه باید تلاش کنند تا مردم با امید،نشاط و پویایی بیشتر در مسیر آبادانی و سازندگی حرکت کنند.
هنرستان 24 کلاسه هیمالیا که توسط مجمع خیرین و با همکاری اداره نوسازی مدارس ساخته شده با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.