رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه اعتقاد شورا استفاده از ظرفیت بومی در اداره شهر است، گفت: مبنای تحولات در شهرداری کرج بر اساس شایسته سالاری باشد.

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی امروز در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: حضور نیروهای خارج از استان در شهرداری کرج، قابل قبول نیست و ما نیز به عنوان نماینده افکار عمومی در شورای شهر، قطعا با این موضوع مخالفت خواهیم کرد.

نبیونی در خصوص جذب برخی نیروها در شهرداری کرج از تهران، گفت: تنها حضور تعداد محدود نیرو به دلیل ضرورت همراهان شهردار کرج در شورا مصوب شده و لازم است بقیه افرادی که قصد ورود به شهرداری کرج را دارند به شهرهای خود برگردند.

 وی افزود: در این راستا قائم مقام شهردار و یکی از معاونین شهردار انتقالشان از مجموعه دیگر، مورد موافقت اعضای شورای شهر کرج  قرار گرفته است و بی شک با گسترده تر شدن موج جابه جایی ها و اخلال در روند شایسته سالاری به نتایج دلخواه، دست پیدا نمی کنیم.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه استفاده از مدیران بومی چه بالقوه و چه بالفعل باید در شهر و استان صورت گیرد، بیان داشت: سیاست شورای پنجم بر این است که پتانسیل ها و نیروهای موجود در استان در اولویت به کارگیری باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.