رئیس شورای اسلامی شهر کرج، از آزادی کارگر پاکدست کرجی، خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی اظهار داشت:  به دنبال اطلاع از ماجرای بدهی کارگر شهرداری که منجر به زندانی شدن او شد گفت: قرار شد شورا در آزاد کردن این کارگر پاکدست، کمک کند لذا مامور رسیدگی به این پرونده، در حال اقدامات لازم برای آزادی این کارگر خدوم است. 

وی اضافه کرد: در مورد بدهی این فرد، یک خیر در اقدامی خداپسندانه، فردا مشکل بدهی این کارگر را حل می‌کند و  با پرداخت کل مبلغ بدهی او،این رفتگر از زندان آزاد می شود.

نبیونی در ارتباط با موضوع اشتغال کارگر شهرداری، اظهار داشت: موضوع بازگشت به کار را نیز  پیگیری کردیم که بعد از آزادی، بتواند به زودی مشغول به کار شود.

رئیس شورای شهر کرج تاکید کرد: همت شورا بر این است برای رفع مشکلات معیشتی این عضو شریف شهرداری که خدمات مفید و شایسته ای داشته است، تلاش کنیم.

 این رفتگر کرجی‌که پیش از  کیف‌های حاوی طلا و میلیون‌ها تومان پول نقد را یافته بود و آنها را بدون هیچ چشمداشتی به صاحبانش برگرداند درپی اخراج از محل کار و به دلیل مصدومیت شدید ناشی از برق گرفتگی، بدون هیچ حمایتی خانه نشین شد. تا اینکه سرانجام با شکایت صاحبخانه‌اش و به علت ناتوانی درپرداخت اجاره خانه و هزینه‌های درمانش، زندانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.