به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، مهدی حاجی قاسمی در ابتدای پنجمین جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، اعلام کرد: یکی از برنامه های اعضای شورای شهر در دوره پنجم، بازدید از طرح ها و مناطق مختلف شهرداری کرج است که در این راستا اواخر هفته گذشته از منطقه 6 بازدید شد.
وی افزود: یکی از معضلاتی که منطقه 6 شهرداری کرج با آن روبرو است، مربوط به طرح هایی است که از طریق ماده 31 به سازمان همیاری شهرداری سپرده شد. متاسفانه انتقاداتی بر روند اجرای طرح هایی که از طریق پیمانکارِ طرف قرار داد با این سازمان در حال اجرا می باشد، وارد است. رصد پروژه ها و نیز گزارشات مردمی نیز حاکی از تعلل پیمانکار در نحوه اجرای پروژه ها می باشد.
این مسئول با تاکید کرد بر اینکه این موضوع باید از سوی معاونت عمرانی شهرداری کرج پیگیری و تعیین تکلیف شود، افزود: در صورت احرازِ عدم همکاری مناسبِ پیمانکارِ با سازمان همیاری شهرداری، باید از پیمانکار خلع ید شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده در اجرای طرح هایی که توسط سازمان همیاری شهرداری در حال اجرا می باشد، لازم است رویکرد جدیدی در رابطه با نحوه ادامه همکاری با این سازمان و شهرداری، لحاظ شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 755115
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.