به گزارش ایرنا ، عطاءالله ربانی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر کرج افزود: اصلاح امور شهر کرج با توجه به توانمندی های شهر، موضوعی است که از گذشته هم مطرح بوده که امیدواریم ترکیب جدید شورا اسلامی شهر بتواند کرج را به یک شهر هوشمند تبدیل کند، زیرا دیگر با روش‌های سنتی نمی‌توان شهرهای بزرگ را اداره کرد.
وی تاکید کرد: مجموعه پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی آمادگی کاملی دارند تا دستاوردهای علمی و عملیاتی واحدهای فناور استان را در خدمت شهر قرار دهند.
ربانی ادامه داد: شرکت‌های توانمند فناور و دانش بنیان استان آماده اند که خدمات و محصولات خود را در استان و شهر کرج ارائه کنند که امیدواریم با دیداری که مجموعه شورای اسلامی شهر کرج و شهردار در آینده نزدیک از پارک خواهند داشت این همکاری عملیاتی شود.
محمد نبیونی رئیس شورای شهر کرج نیز در این دیدار گفت: این نشست نقطه شروعی در کار شورای شهر پنجم خواهد شد.
وی با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌هایی که تاکنون در کرج انجام شده با همراهی پارک علم و فناوری البرز و جهاددانشگاهی است، افزود: گسترش نگاهی علم محور در سیستم مدیریت شهری کرج و به خصوص شورای شهر و شهرداری ها ضروری است.
نبیونی گفت: شورای شهر پنجم به منظور تحقق دیدگاه علم محوری و ایجاد ارتباط بیشتر با مراکز علمی و تحقیقاتی شهر کرج، توری با عنوان دانش و فناوری ایجاد کرده که در آن یک روز از هفته با تمام اعضای شورا در این مراکز حضور می یابد.
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.