به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با همت اداره کل امور مالی کرج نشستی هم اندیشی با مسئولان مالی مناطق و سازمانهای تابعه این دستگاه طی دو روز متوالی در ستاد مرکزی تشکیل شد.
مدیرکل امور مالی شهرداری کرج در این نشست اظهار داشت: این اداره کل در تلاش است که با مساعدت شورای اسلامی شهر کرج تفریغ بودجه سال 94 را هر چه سریعتر به تصویب برساند و همچنین برنامه ریزی های را در دستور کار قرار داده است تا با تلاش حوزه های مالی سازمانها و مناطق حسابهای سال 95 مانند دو سال گذشته قبل از موعد مقرر و قانونی بسته و به شورای شهر ارسال شود.
محمد احمدی بیان کرد: اداره کل مالی شهرداری کرج به دنبال آن است تمامی موارد مربوط به بستن حسابها، ایرادهای حسابرسی و... را از حوزه های مالی این دستگاه در مناطق 12گانه و سازمانهای تابعه اخذ کند و با حداقل ایرادات با توجه به حسن انجام کار در حوزه های مذکور، گزارش های حسابرسی را به سرانجام برساند.
این مسئول خاطر نشان کرد: بنا بر تاکید شهردار کرج امسال نیز مانند سالهای گذشته، پرداخت های پرسنلی در اولویت کاری حوزه مالی شهرداری این کلانشهر است تا هیچ معوقه ای در این زمینه وجود نداشته باشد؛ همچنین مقرر گردیده تا هزینه های خدمات شهری نیز به مناطق 12گانه واگذار شود و تخصیص بودجه در این رابطه به مناطق بازگردانده شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 610293
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.