به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: براین اساس آمریکا و رژیم اشغالگر قدس درپی ایجاد یک جبهه جدید در منطقه هستند.
وی از سران کردستان عراق خواست، وسیله ای برای رژیم کودک کش اسراییل غاصب و آمریکا نشوند.
وی با اشاره به برگزاری همه پرسی در کردستان عراق افزود:پیروزی های اخیر حزب الله در برابر داعش سبب شد تا رژیم اشغالگر صهیونیست به فکر باز کردن جبهه جدیدی در منطقه برای دستیابی به اهداف پلیدش باشد.
حسینی همدانی افزود:کشورهای اروپایی بدانند که اگر از هم اکنون چاره اندیشی نکنند همانگونه که داعش به اروپا بازگشت منتظر جریان های تکفیری باشند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت شهید محسن حججی اشاره کردو گفت:شهادت این شهید و حضور گسترده مردم در مراسم تشییع وی رویش تازه انقلاب و ارزش های دینی شد .
حسینی همدانی افزود: شهادت افرادی مانند شهید حججی یک پیام برای دشمنان این مرز و بوم بخصوص ٱمریکا و رژیم صهیونیستی و پیروان آنها دارد و آن اینکه مردم ایران اسلامی برای حفظ عزت و اقتدار خود سر می دهند اما تن به ذلت نمی دهند و با تمام قوا در برابر دنیای استکباری شما می ایستند.
وی ادامه داد:همانگونه که امام حسین (ع) و یاران باوفایش با عزت و با اخلاص خود سبب احیای اسلام و ماندگاری ٲن تا قیامت شدند شهید حججی نیز امروز با اخلاص خود سبب رویش دوباره ای شد.
امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به تکریم اسرا و آزادگان گفت:آزادگان و ایثارگران با از خودگذشتگی و مقاومت خود سبب خواری وذلت دشمنان شدند و نیاز است تا از این افراد استفاده و از خاطرات آنها و خانواده های شهدا بویژه برای نسل جوان بهره برد.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: ناجا همیشه ماموریت های خود را به بهترین شکل انجام داده و در استان البرز نیز با قدرت وظایف خود را که تامین امنیت مردم است به ثمر رسانده است.
امام جمعه کرج افزود:مبارزه قاطعانه و مستمر با مظاهر فساد و ناامنی و،جلوگیری از نهادینه شدن فساد در جامعه باهد ف ایجاد ٱرامش و امنیت درجامعه از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی است و در این راه بایدبا اقتدار و قاطعانه برخورد کنند.
حسینی همدانی با اشاره به اینکه مردم نیز در این راه نیروی انتظامی را حمایت خواهند کرد اظهار داشت:با هدف آگاه سازی مردم ناجا قسمتی از توانمندی و عملکرد خود را در معرض دید مردم قرار دهد چرا که این کار سبب جلب اعتماد بیشتر مردم می شود.
نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگری از سخنان خود به حرکت تاریخی امام خمینی (ره)از بغدادبه سمت پاریس اشاره وگفت:در این حرکت تاریخی امام راحل(ره)انقلاب اسلامی را تبیین وزمینه های پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی شد.
7414/ 6155خبرنگار وحیده عسکری** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.