استاندار آذربایجان غربی گفت: از تولیدات استانی برای تهیه خوراک زائرین اربعین استفاده شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی قرباتعلی سعادت در جلسه ستاد اربعین استان که دراستانداری آذربایجان غربی تشکیل شد افزود: با توجه به اینکه محدودیتی در تهییه و ارسال کالاهای ضروری برای تهییه غذای زائرین در موکب های استان نداریم ، باید تا حد امکان از تولیدات استانی برای اطعام زائرین استفاده شود.
وی تصریح کرد: باید در کنار موکب ها محل هایی برای استراحت و زیرساخت های بهداشتی برای زائران فراهم شود.
سعادت با اشاره به لزوم تهیه برنامه فرهنگی در اربعین افزود: صدا و سیمای استان باتشکیل گروهی عملکرد موکب های استانی را در مرزها و حضور پر شور زائران را منعکس کند.



خجت الاسلام سیدمهدی قریشی ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تاکید براینکه اجازه استقرار موکب در صورت تایید توانایی ان در خدمت رسانی به زائرین داده شود تصریح کرد:  سال گذشته موکباتی از استان با امکانات کم و محدودی در مسیر زائرین مستقرر بودند که برای استان آبروریزی محسوب نی شد.
وی ادامه داد: خدمات رسانی به زائرین تبلید فقط به بحث تامین خوراک و استراحت انها منوط شود بلکه باید محلی برای نماز و وضو نیز برای زائرین در اطراف موکب ها در مسیر فراهم شود. 
حجت الاسلام قریشی با اشاره بر اهمیت اخلاص در انجام همه امورات گفت: در انجام همه کارها با اخلاص و برای رضای خدا وارد عمل شوید.
وی ضمن سپاسگذاری از تلاش های مسئولین استانی در ایجاد مقدمات اسکان و پذیرایی از زائرین حسینی در اربعین افزود: بر طبق روایات ، افرادی که در تهیه تجهیزات و امکانات سفر زائرین امام حسین تلاش می کنند در ثواب زیارت امام حسین شریک هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.