به گزارش ایرنا، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به تبریز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم دیدار و گفت وگو کرد.
آئین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی تا ساعاتی دیگر در سالن پتروشیمی تبریز برگزار می شود و قرار است وزیر کشور در این آئین سخنرانی کند.
به گزارش ایرنا، ' مجید خدابخش ' استاندار سابق اردبیل روز یکشنبه گذشته با تایید هیات دولت به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی معرفی شد.
خدابخش متولد 1335 در شهر اردبیل و دارای مدرک فوق لیسانس برق و دکترای مدیریت است.
وی پس از انقلاب اسلامی و در اسفند ماه سال 1359 رئیس مخابرات اردبیل شد و به دنبال آن در سال 1362 به عنوان معاون مدیر کل مخابرات استان آذربایجان شرقی منصوب شد.
در دوران استانداری زین العابدین عطایی در آذربایجان غربی، وی در پست‌های معاونت برنامه ‌ریزی و سپس معاونت عمرانی خدمت کرد.
خدابخش در سال 69 در دوران استانداری اکبر پرهیزگار و علی عبدالعلی زاده در دولت‌های اکبر هاشمی رفسنجانی و نیز دولت هفتم معاونت عمرانی استانداری بود.
وی در دوران تصدی استانداری یحیی محمدزاده در آذربایجان شرقی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مدتی را هم به عنوان سرپرست استانداری آذربایجان شرقی فعالیت کرد.
مدیریت کارخانه‌ها و صنایع آلومینیوم المهدی، ایران پویا، موتورسازان تراکتورسازی ایران، ماشین سازی تبریز، صنایع تجهیزات نفت و شرکت پتروامید آسیا از دیگر سمت های اقتصادی استاندار جدید آذربایجان شرقی است.
اسماعیل جبارزاده استاندار پیشین آذربایجان شرقی نیز به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور منصوب شده است.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار: رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.