به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و با اشاره به اینکه بی نظمی در جابجایی مسافران موجب ایجاد ترافیک می شود، اظهار داشت: ضروری است تا ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی با شتاب بیشتری پیگیری شود.
وی افزود: این مهم در صورتی امکان پذیر است که وسایل حمل و نقل عمومی ویژه پایانه های کرج به شهرهای اقماری باشند و مسافرانی که از کرج قصد عزیمت به دیگر شهرهای استان را دارند جابه جا کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری باید بر خطوط تاکسیرانی اتوبوسرانی و فعالیت آنان به صورت جدی و مداوم باشد، عنوان کرد: در صورت عدم توجه به این امر، طبق قانون با رانندگان متخلف که در خطوطی غیر از خطوط ویژه خود اقدام به جابه جایی مسافر می کنند،‌ باید برخورد شود.
رضاحسینی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی طی چند ماه اخیر با سازمان های اتوبوسرانی و پایانه ها ادغام شده و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری را پدید آوردند، ضروری است تا نظارت بر عملکرد تاکسی ها، اتوبوس های درون شهری و برون شهری به صورت یکسان صورت گیرد.
این مسئول در بخش پایانی سخنان خود گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری یکی از سازمان هایی است که به صورت مستقیم با شهروندان در ارتباط بوده و با توجه به نزدیک بودن به ایام بازگشایی مدارس و اهمیت خدمات این سازمان در این ایام، ارائه خدمات باید متناسب با نیاز شهروندان و کسب رضایت آنان باشد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 731733
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.