شکور صلواتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به رسم دیرینه ما ایرانیان جهت زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال این سازمان تمهیدات لازم را جهت رفاه حال شهروندان انجام داده است.
وی اظهار کرد: 30 دستگاه اتوبوس اختصاص یافته از ساعت 12 روز پنج شنبه 26 اسفند جاری در میدان آزادی، انقلاب، میدان نبوت و ایستگاه عباس آباد آماده انتقال شهروندان به بهشت محمدی است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج ادامه داد: این اتوبوس ها تا ساعت 18 عصر هم نسبت به بازگشت شهروندان از بهشت محمدی به میدان انقلاب اقدام می کنند.
وی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به تمهیدات صورت گرفته از سوی این سازمان و سازمان آرامستانها و در راستای کاهش ترافیک در صورت امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی جهت حضور در بهشت محمدی استفاده کنند.
صلواتی افزود: یکی از مهم ترین مشکلات در این روزهای پایانی سال بحث ترافیک سنگین است و استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در این روزها در کاهش و روانسازی ترافیک بسیار تاثیر گذار است.
هم اکنون 100 دستگاه اتوبوس در 23 خط آماده جابجایی شهروندان هستند که از این تعداد 76 دستگاه خصوصی و مابقی نیز متعلق به سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج است.
سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.