به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی روز پنجشنبه و درآغازین روزهفته دولت در مراسم ادای احترام و تجدید میثاق مدیران استان البرز با آرمان های والای خمینی کبیر(ره) در بارگاه ملکوتی امام راحل افزود: ولی نعمت ما کسی بود که در خفقان طاغوت و در حاکمیت حکومت پهلوی همه توان خود را برای این سرزمین گذاشت که ملت را نجات دهد.
وی ادامه داد: امام (ره) دور از وطن زندگی کرد و فرزند و آنچه که دنیا برای آسایش خود داشت فدای انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ایران کرد از این رو وظیفه داریم از این ایثار همواره سپاسگزاری کنیم.
استاندار البرزگفت: سروری و آقایی که ملت ایران در دنیای امروز دارد مدیون ایثارگری ها، مجاهدت ها، درایت و مدیریت این مرد بزرگ تاریخ قرن اخیر است.
وی ادامه داد: یادمان نرفته در دنیایی که 2 قطب شرق مارکسیسم و غرب سرمایه داری درجهان حاکمیت داشتند و امام راحل دراین برهه پرچم قرآن و اسلام را برافراشت.
استاندار البرز اضافه کرد: به مرور دنیا به سویی می رفت که از دین برچیده می شد و فضای مارکسیسمی و امپریالیسمی پررنگ تر بود در چنین شرایطی مردی پیدا شد که قرآن به دست با شعار الهی و خدایی همه را دعوت به پروردگار و کتاب خدا کرد و مردم چه خوب و آگاهانه امام (ره) را شناختند و راهش را انتخاب کردند.
وی گفت: امام راحل (ره) با دست خالی و بدون حمایت شرق و غرب به همت بلند خود و با شعار استقلال ، آزادی ، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
وی اظهار داشت: زمانی که امام بعد از سال ها تبعید و دوری از وطن وارد کشور شد
در میان استقبال پرشور مردم ، امام حضور در گلزار شهدا را انتخاب کرد.
استاندار البرز افزود: امام (ره) مکتب خدایی و توحیدی را در آغاز قرن بیستم به پیروزی رساند و به دنیا نشان داد که مکتب نجات بخش اسلام نه فقط آزادی بخش است بلکه راه انبیا و اولیا الهی (ع ) است و همه کسانی که پیرو مکتب الهی هستند باید این سلسله مراتب و راه را طی کنند.
طهایی افزود: امید است ما قدردان نعمت عظیم و بزرگ قرآنی و الهی باشیم و به نیت انجام وظیفه و قدردانی و شکر نعمت در هر کجا که هستیم دلسوزانه و عاشقانه همچون شهدای عزیز در دفاع مقدس که توانستند حماسه ها ایجاد کرده و تاریخ دفاع مقدس را ثبت کنند ما هم پیرو آنها باشیم و معنی و مفهوم ایثار و گذشت و مجاهدت را در این ایام در خدمت به مردم با تمام توان نشان دهیم.
وی از رای بالای نمایندگان مجلس به کابینه دولت دوازدهم تشکر و قدردانی کرد.
استاندار البرز گفت: آغاز به کار دولت دوازدهم و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها را گرامی می داریم چراکه این امر با بیعت مجدد با امام راحل مصادف و متقارن شد که بسیار خوش یمن است و ابتدای راه آبادانی شهرها و روستاها به این گونه رقم خورد.
1535/6155/ خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.