فرشید علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری در نامه ای ، اقدامات آموزش و پرورش استان البرزرا در بخش دانش آموزی و خانواده در مبارزه با مواد مخدر را ستود.
وی اظهار کرد: از آموزش و پرورش البرز به دلیل توسعه برنامه های فرهنگی در زمینه پیشگیری و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در این استان تقدیر شد.
وی بیان کرد: بی شک امنیت ، آرامش ، سلامت و توسعه کشور عزیزمان در مصون ماندن از دسیسه های دشمن به ویژه اعتیاد ،مرهون زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر انسان هایی است که در عرصه مبارزه با مواد مخدر جهاد می کنند.
وی تصریح کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، لوح افتخاری زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که موجب مباهات خدمتگزاران به ویژه در عرصه تعلیم و تربیت است.
علیزاده افزود: سیاست های دولت تدبیر و امید بر کنترل و مهار معضل مواد مخدر با هدف اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر است.
وی تاکید کرد: به منظور آگاه سازی و سالم سازی جامعه جهت جلوگیری از گسترش و توسعه آسیب های اجتماعی که اعتیاد یکی از عوامل مهم و بارز آن می باشد، باید تلاش جهادی درکشور از جمله در حوزه آموزش و پرورش استان البرز تداوم یابد.
استان البرز 440 هزار دانش آموز و 24 هزار و 41 معلم دارد.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.