علی رحمانی روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این برنامه آموزشی در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر انجام می شود که ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سرفصل پیشگیری آموزش را هدف اصلی قرار داده و گروه هدف نیز خانواده دانش آموزان کلیه مدارس است.
وی بیان کرد: این کار در قالب برگزاری یک همایش بزرگ با حضور کارشناسان مواد مخدر و کارگاه های آموزشی و فعالیت های تبلیغی انجام می شود که بر اساس جدول زمان بندی تا پایان سال اجرایی خواهد شد.
فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به جمعیت کارگری در بخش های مختلف صنعت، معدن و اصناف تصریح کرد: علاوه بر آموزش پیشگیری از مواد مخدر ویژه خانواده دانش آموزان برنامه آموزشی ویژه جامعه کارگری شهرستان تیران و کرون تدوین شده که با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام می شود.
وی تقویت باورهای دینی، توجه به هویت جوانان و نوجوانان، تقویت برنامه های فرهنگی و کیفی شدن این دسته از برنامه ها را در پیشگیری از ممواد مخدر مهم دانست و گفت: برنامه ریزی های فرهنگی باید مبتنی بر نیازهای نسل جوان و نوجوانان و بر اساس تنوع سلایق باشد که این موضوع در کارگروه اجتماعی و شورای فرهنگ مورد بررسی است.
رحمانی یادآوری کرد: در خصوص پیشگیری از اعتیاد آموزش و پرورش، دانشگاه ها، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان تیران و کرون امسال ماموریت یافته اند تا این برنامه را به سرانجام برسانند.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
شهرستان تیران و کرون دارای بیش از 71 هزار نفر جمعیت است که 11 هزار نفر آن ها دانش آموز هستند و 30 درصد کل جمعیت جوان هستند.
7031/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.