سید هادی کرابی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای این تعداد بیش از 30میلیارد ریال کمک هزینه معیشت پرداخت شده است.
وی ادامه داد: پرداخت مستمری ماهیانه با عنوان کمک هزینه معیشت در کنار خدمات اشتغال و خودکفایی ، بهداشت و درمان ، فرهنگی و دانش آموزی ، مسکن ، جهیزیه ، تسهیلات کارگشایی و کمک های موردی و معیشتی ، یکی از خدمات جاری کمیته امداد به جامعه هدف است .
کرابی گفت: مبالغ واریزی کمک هزینه معیشت از ردیف اعتبارات دولتی تامین و ماهیانه به صورت نقدی از طریق سیستم بانکی به حساب تمامی مددجویان تحت حمایت واریز شده است .
وی، تقویت روحیه خودکفایی از طریق ایجاد اشتغال را از اهداف اصلی کمیته امداد عنوان کرد و افزود : امسال نیز همچون سال های گذشته در زمینه کار آفرینی از طریق اعطای تسهیلات و کاریابی به مددجویان خدمت رسانی خواهد شد
کرابی گفت : کمیته امداد در زمینه خدمات بهداشتی و پیشگیری به مددجویان نیز ، برنامه هایی در جهت تامین امنیت غذایی و ارتقاء سطح سلامت کودکان کمتر از شش سال طراحی و اجرا می کند .
وی تاکید کرد : ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف از طریق مراکز پزشکی و درمانی طرف قرارداد از دیگر خدمات این نهاد در بخش بهداشت و درمان است .
کرابی افزود: خیریه ها ، نهادهای مردمی و نیکوکاران در زمینه امداد رسانی به محرومان و نیازمندان به ویژه در طرح اکرام و محسنین در کنار امدادگران کمیته امداد حرکت می کنند .
وی خاطر نشان کرد : مددجویان این نهاد در قالب طرح مددجویی و بنا به دلایلی از قبیل نداشتن سرپرست ، معلولیت سرپرست و بیماری سرپرست برحسب نوع نیازمندی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند .
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.