مهرعلی کلهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مبالغ واریزی کمک هزینه معیشت از ردیف اعتبارات دولتی تامین و ماهیانه به صورت نقدی از طریق سیستم بانکی به حساب تمامی مددجویان تحت حمایت واریز شده است.
وی گفت: دو هزار و 755 خانوار مددجو در شهرستان فردیس از خدمات متنوع این نهاد در حوزه های اشتغال و خودکفایی ، بهداشت و درمان ، فرهنگی و دانش آموزی ، مسکن ، جهیزیه ، تسهیلات کارگشایی و کمک های موردی و معیشتی بهره مند هستند.
وی اظهار داشت: پرداخت مستمری ماهیانه با عنوان کمک هزینه معیشت یکی از خدمات جاری کمیته امداد به جامعه هدف است .
کلهر تقویت روحیه خودکفایی از طریق ایجاد اشتغال را از اهداف اصلی کمیته امداد عنوان کرد و گفت : امسال نیز همچون سال های گذشته در زمینه کار آفرینی از طریق اعطای تسهیلات و کاریابی به مددجویان خدمت رسانی خواهد شد .
مدیرکمیته امداد شهرستان فردیس همچنین گفت : کمیته امداد در زمینه خدمات بهداشتی و پیشگیری به مددجویان نیز ، برنامه هایی در جهت تامین امنیت غذایی و ارتقاء سطح سلامت کودکان کمتر از شش سال طراحی و اجرا می کند .
کلهرافزود: ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف از طریق مراکز پزشکی و درمانی طرف قرارداد از دیگر خدمات این نهاد در بخش بهداشت و درمان است .
وی گفت: خیریه ها ، نهادهای مردمی و نیکوکاران در زمینه امداد رسانی به محرومان و نیازمندان به ویژه در طرح اکرام و محسنین در کنار امدادگران کمیته امداد حرکت می کنند .
مدیر کمیته امداد شهرستان فردیس خاطر نشان کرد : مددجویان این نهاد در قالب طرح مددجویی و بنا به دلایلی از قبیل نداشتن سرپرست ، معلولیت سرپرست و بیماری سرپرست برحسب نوع نیازمندی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.
7417/1535خبرنگار:منصورجمشیدی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.