علی سالارکیا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مبالغ واریزی کمک هزینه معیشت از ردیف اعتبارات دولتی تامین و ماهیانه به صورت نقدی از طریق سیستم بانکی به حساب تمامی مددجویان تحت حمایت این استان واریز شده است .
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ کار و تلاش ، تقویت روحیه خودباوری ، ایجاد اشتغال ، توانمندسازی و خوداتکایی ، از اهداف کمیته امداد است .
سالارکیا گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته در دو بخش کار آفرینی از طریق اعطای تسهیلات و کاریابی در حال خدمت رسانی به مددجویان هستیم .
وی ،بر تداوم ارایه خدمات درمانی به جامعه هدف تحت حمایت از طریق انعقاد قرار داد با مراکز پزشکی و درمانی شامل بیمارستان ، کلینیک ، پاراکلینیک ، درمانگاه ، داروخانه ، مراکز تصویربرداری پزشکی و آزمایشگاه ، پزشکان عمومی و متخصص تاکید کرد .
سالارکیا خاطرنشان کرد: کمیته امداد در زمینه خدمات بهداشتی و پیشگیری به مددجویان نیز ، برنامه هایی در جهت تامین امنیت غذایی و ارتقای سطح سلامت کودکان زیر 6 سال طراحی و اجرا می کند .
وی افزود: خیریه ها ، نهادهای مردمی و نیکوکاران در زمینه امداد رسانی به محرومان و نیازمندان ، به ویژه در طرح اکرام و محسنین ، در کنار امدادگران کمیته امداد حرکت می کنند .
مدیرکل کمیته امداد البرز گفت : برخی از مددجویان این نهاد در قالب طرح مددجویی و بنا به دلایلی از قبیل نداشتن سرپرست ، معلولیت سرپرست و بیماری سرپرست برحسب نوع نیازمندی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند .
8029/1535خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.