به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،"عزیز اکبریان" شامگاه چهارشنبه در جلسه" شورای اداری استان" که به ریاست" سیدحمیدطهایی استاندار البرز" و جمعی از معاونان و مشاوران و مدیران کل در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار شد،گفت: در سال جاری که اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال است اولویت امور بر این اساس پیش خواهیم گرفت.
وی با قدردانی از استاندار و تمامی نیروهای خدوم جمهوری اسلامی که حماسه ای سترگ را رقم زدند،گفت: موفقیت های ما توطئه های دشمنان را مضاعف می سازد،آنها می خواستند به دنبال پیروزی بزرگ برای کشور ضایعه بوجود بیاورند که موفق نشدند.
وی افزود: تلاش شبانه روزی وزارت اطلاعات،سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در این زمینه چشمگیر بوده است.
اکبریان با بیان اینکه هر روز در گوشه ای از کشور سربازان گمنام تحرکات را ناکام می سازنند، بیان کرد: این واقعه درس عبرتی برای ما بود و با عنایت و تلاش نیروهای حفاظت مجلس خنثی کرد.
نماینده مردم کرج در مجلس ادامه داد: در این واقعه تعدادی از مراجعان مردمی و پرسنل مجلس نیز دچار سانحه شدند، این دردناک بود و باید قدردان شهدای این واقعه و امثال این عزیزان باشیم.
وی با بیان اینکه دشمن از اقتدار ما واهمه دارد،گفت: نظام جمهوری اسلامی قدرتمند است و تمام تلاش باید برای مردمی بودن همه امور و تقویت نیروهای امنیتی باشد چرا که در سایه این مهم موفق خواهیم شد.
اکبریان در ادامه جابجایی شوراها و مراسم تنفیذ ریاست جمهوری را نیز دو رویداد مهم پیش رو دانست و گفت: تلاش خود را برای خدمت به دولت باید بکار بگیریم زیرا خدمت به دولت، خدمت به نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: در سایه هماهنگی و انسجام بوجود آمده در استان از هر گونه تنش بدور بوده ایم وباید قدردان این وحدت رویه باشیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 675294
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.