به گزارش ایرنا، تیم فوتبال دانشگاه اصفهان با غلبه بر تیم فوتبال دانشگاه گیلان به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور رسید.
مسابقات فوتبال دانشگاه های کشور از ۱۳ تا ۲۲ اردیبهشت سالجاری با حضور 24 تیم در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.
هدف از برگزاری این مسابقات، انتخاب بازیکنان برای تیم ملی دانشجویان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی بود.
تیم فوتبال دانشگاه اصفهان در فینال این مسابقات با شکست یک بر صفر تیم دانشگاه گیلان، موفق به کسب مقام اول مسابقات فوتبال دانشجویان پسر دانشگاه های سراسر کشور شد.
همچنین تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان دانشگاه اصفهان مقام نایب قهرمانی کشور در مسابقات قهرمانی دانشجویان سراسر کشور را به خود اختصاص دادند.
تیم پاور لیفتینگ و پرس سینه دانشجویان دانشگاه اصفهان به مربی گری رضا مختاری موفق به کسب مقام نایب قهرمانی دانشجویان سراسر کشور شدند.
اعضای تیم پاورلیفتینگ دانشگاه اصفهان موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز و اعضای تیم پرس سینه موفق به کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز شدند.
این دوره از مسابقات از 13 تا 16 اردیبهشت سالجاری با حضور ۱۸ دانشگاه و ۸۵ ورزشکار و ۲۰ مربی و سرپرست در سالن شهید بروجردی دانشگاه قم برگزار شد.
دانشگاه اصفهان با 70 سال قدمت دارای حدود 15 هزار دانشجو است.
ت/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.